Osamnaest godina

Maturanti su odavno napustili školske klupe ali ih njihova razredna nije zaboravila 🙂  Sakupila sam izabrane rečenice iz njihovih završnih radova u jednu prezentaciju, u kojoj su slajdovi  poređani po azbučnom redu . Nema više dnevnika ali postoji ovaj virtuelni spomenar da nas podseti kakvi su snovi, želje i misli sa osamnaest godina. Za početak osetite te godine:

“ Osamnaest godina. Nije dovoljno da se shvati, ali je dovoljno da se želi. Pokušavam da zavirim u sebe, i ono što tu pronalazim su samo pitanja, strah od nepoznatog, nedoumice i nemir. Kraj srednje škole i početak nečeg novog…Otrežnjenje i sazrevanje. To je ono što čeka mene i sve one koji još koji trenutak sede u đačkoj klupi, grčevito držeći se za olovku kao da su njome na nebu života ispisani putevi kojima treba koračati. Nebo bez oblaka, bez patnje, bez suza. Nebo obasjano svetlošću uspeha, prosperiteta, rada i sigurnosti…

Osamnaest godina. Nije dovoljno da se shvati, ali je dovoljno da se veruje. Kopam po duši i otkrivam dovoljno snage i volje da se borim. Snage da otvorim vrata, zakoračim, preskočim prag. Hoću da opravdam to što je neko verovao da ja mogu i imam snage da postignem nešto u životu … “           Stefan Vujić G41

 

4 thoughts on “Osamnaest godina

  1. Razredna, svaka cast za prezentaciju, zaista je fantasticna, ja sam odusevljen…
    Ovo je jedna od onih stvari koje se pamte i nikad ne zaboravljaju… Toliko kreativnih, pametnih i tacnih recenica o zivotu u kojima se svi mozemo pronaci ukoliko pogledamo malo u sebe…
    Stvarno nema bolje uspomene na srednju skolu osim svog vremena koje smo proveli zajedno ove 4 godine… Da sam birao ne bih drugaciju postavku profesora napravio… Svako je na nekin nacin ostavio trag u meni, svako od profesora nas je svojim recima ili delima usmeravao na pravi put… Ne bih zeleo da izdvajam pojedine jer se plasim da nekoga ne preskocim, a i cemu izdvajanje kad smo zasigurno imali najbolje profesore od svih ostalih odeljenja i skola…Nadam se samo da onoga trenutka kada se u buducnosti osvrnemo na minule godine, da necemo razocarati NASE profesore koji su sigurno polagali velike nade u nas.
    Zaista sam zahvalan na svemu svim profesorima i posebno vama Razredna..takve osobe se pamte i provlace kroz misli ceo zivot 🙂
    A iza nas ostace samo uspomene i price mladjim generacijama kako je to biti djak u klupi najbolje skole i najboljeg smera i druziti se sa najboljim profesorima….

  2. Profesorice,rad je izvanredan,zapravo ideja je sjajna!Veoma sam dirnut temom i drago mi je sto izmedju nas,odeljenja G-41 i Vas,postoje,a siguran sam i ostace lepe uspomene i secanja na dane naseg skolovanja.Zelim Vam sve najlepse u zivotu i radu,a mozda se jednog dana i ponovo sretnemo,kao kolege,zasto da ne!!! 😀

  3. Hvala svima na iskrenosti i lepim rečima. Oči su mi pune suza, ali od sreće 🙂 jer znam da će ova generacija izrasti u divne, mlade ljude 🙂

Ostavite odgovor

