100 godina Tehničke škole

Škola je mesto koje nizom generacija živi večno…

Od te večnosti odvojili smo komadić-obeležili smo 100 godina postojanja Tehničke škole u Loznici. Sa radom je počela davne 1911. godine pod drugim imenom.Reči tadašnjeg upravnika škole: „Čast mi je izvestiti  Ministarstvo trgovine i industrije da je rad u Zanatsko-trgovačkoj školi u Loznici otpočeo…“

Podsetili smo se naših uspeha,nagrada…ali čuli smo i jednu opasku da naše školstvo kasni za evropskim 25 godina a evropsko za američkim 25 godina.U kom smo vremenu mi?

Bez obzira na to globalno zaostajanje mi smo se užurbano potrudili da nešto promenimo u našoj školi.Dobili smo novu fasadu,učionice sveže boje a hodnici zelenilo.Otvoren je i novi sajt škole:    http://www.tehnickalo.edu.rs/

Ali ono što je celom ambijentu dalo dušu, to su učenički likovni radovi koji ustakljeni sa zidova zrače lepotom i veselošću.Divan utisak ostavljaju na postoljima postavljene makete vila. kuća, vikendica, sojenica…One su i televiziji bile najinteresantnije pa je napravljeno i nekoliko intervjua.

Svakako ću naglasiti da je ta kreativnost uglavnom delo učenika građevinske struke.

Ponosni na to napravili smo i par fotografija.

mojoj koleginici Zoki na fotkama.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Za moje odeljenje jedan veeeeeliki pozdrav i volela bih da pročitam neke vaše utiske o proteklom dogadjaju …

30 thoughts on “100 godina Tehničke škole

  1. Zadovoljstvo je bilo raditi ove cetiri godine sa vama. Spremati dan skole. Tako i ove godine. Bazirali smo se na Ivu Andrica i njegov jubilej. drago mi je sto sam ucestvovala u ovome, jer „Zivot je divno cudo koje se neprestano trosi i ospa a ipak traje i stoji cvrsto kao na drini cuprija“.

    • Bila je to završna rečenica recitala u kome si zaista bila izuzetna.Niko nije umeo tako dobro da nam dočara lepotu poezije kao ti.
      Radićemo još zajedno, pa nije kraj godine…

  2. Evo i mene…:)I meni je bilo zadovoljstvo igrati za moju skolu..i uvek cu sve dati i uciniti da ulepsam bilo koju manifestaciju u toj skoli…za mene su brzo prosle ove cetiri godine,a verujem i vama RAZREDNA sa nama…Zarko

    • Žarko, vaša tačka je podigla atmosferu u publici.Super je to što se baviš pesmom i igrom, zbog druženja a i zbog putovanja.
      Vreme brzo prolazi ali ostaćemo u kontaktu,zato i služe društvene mreže.

  3. „Dan skole“ je bio inzvanredan dan,da pokazemo drugima svoje kvalitete! Iako nisam ucestvovao u samom programu,veliko mi je zadovoljstvo zbog svojih kolega i profesora,koji su na pravi nacin i u pravom svetlu predstavili nasu skolu…..svaka cast..

  4. Knjizhevno veche, izlozhba uchenichkih likovnih radova i maketa, recital i plesna tachka Kulturno umetnichkog drushtva u Vukovom domu kulture, sve to je ono shto ide na chast svim profesorima i uchenicima koji su uchestvovali na pripremama stogodishnjice shkole. Zadovoljstvo je biti deo ekipe koja je doprinela da nam shkola sada izgleda mnogo bolje, veselije…pokazali smo da je jako malo truda potrebno da bi smo ostvarili ono shto zhelimo, jer tajna uspeha je samo u tome da se pokrenesh…:)))

  5. Evo i ja da prokomentarisem da proslava 100-godisnjice postojanja Tehnicke skole je protekla kako dolikuje renomeu i reputaciji nase skole…..:D koliko vidim spominjete sve te lepe programe koji su se desili kao sto su knjizevno vece,izlozba likovnih radova i maketa i sam program u Domu kulturu sve je to bilo lepo i veoma dobro organizovano 😉 Samo bih vas podsetio i na sportiste koje niko ne spominje, da su se i oni viteski borili za svoju skolu u raznim sportovima 😀 😛

  6. Da,Da “Vitezove“ 😀 ! I meni je drago sto sam bio clan te ekipe i zadovoljstvo mi je bilo igrati fudbalski turnir za svoju skolu,jet 100 godina postojanja nije mala stvar…Naravno svala cast svim drugarima i profesorima,jer smo ,ja mislim na pravi nacin predstavili nasu „Tehnicku skolu“ 😀

  7. Ma sve je extra proslo . . . ali ne mene je najlepsi utisak ostavilo druzenje dok smo pripremali same radove . . 😀 i ako nismo bili na „nekim“ casovina, i za to vreme se druzili u nasim radionicama 😀 msm da je to vredelo, jer smo se ujedno trudili da uradimo sto bolje radove koji sad krase nasu skolu..:) pozzzz za sve drugare :P;D

  8. Šta reći? Koju posluku porat, poslat? Kome?
    Šaljem poruku onima koji su organizovali ovu proslavu,
    profesorima i đacima koji su se potrudili da na
    najbolji način predstave svoju školu,
    i obelže 100 godina njenog postojanja.
    Svaka čast!

  9. Svidja mi se skola majke mi , totalno je moderna i u skladu je sa svim.. 😀
    Salu na stranu drago mi je sto sam ucestvovao u stonoteniskom turniru , i sto sam doneo ekipi skole zanemarljiva tri boda.
    Ovom prilikom pozdravljam naseg selektora profesora Lazica…

  10. Evo i mene… 🙂 „Vitezovi“ nisu ispunili ocekivanja, al’ su se zato borili do kraja… Msm da je to za svaku poxvalu… Ja bix da mi ponovo krenemo od prve godine, onako jos cetiri da idemo ako moze.. 😀

  11. Ishod je bio fantastican….Cist pokazatelj sta se desi kada se spoje volja i zelja profesora i Ucenika…Uvek je lepo na bilo koji nacin pomagati svojoj skoli, posebno ukoliko vam i profesori izlaze u susret :). Bilo je lepo zadnjih par godina ulagati svoje vreme, volju i trud u nesto poput ovoga, nesto sto ce na ovaj nacin ulepsati nasu skolicu 🙂

  12. Mozda sam malo „zakasnila“ sa komentarom, ali nema veze 🙂
    Bio mi je veliko zadovoljstvo da budem deo onih koji su doprineli da ovaj jubilej bude ispracen bas onako kako treba-fantasticno! Knjizevno vece, izlozba radova i maketa, svecanost u Vukovom domu kulture, sve pohvale za ideje i trud kako ucenika, tako i profesora! 🙂

Ostavite odgovor

